De Kerk

In de karakteristieke kerkzaal van de Katse Kerk kan men o.a. in het huwelijk treden, een kindje laten dopen of een begrafenisplechtigheid laten plaatsvinden.

Heel bijzonder is dat de gemeente Noord-Beveland de kerk heeft uitgekozen als de ideale plek voor het afsluiten van het burgerlijk huwelijk of partnerregistratie.

De Katse kerk biedt ook de gelegenheid om na trouwerij, doop- of begrafenisplechtigheid een receptie of zelfs diner te organiseren, alles naar eigen inzicht maar wel in overleg met de beheerder.

Naast bovengenoemde mogelijkheden lenen de sfeervolle kerkzaal en consistorie zich buitengewoon goed voor diverse culturele manifestaties, zoals kleine muziek- of theatervoorstellingen en uiteraard als ruimten voor het houden van tentoonstellingen.

U kunt de Katse Kerk huren voor het voltrekken van het burgerlijk/kerkelijk huwelijk of partner-registratie. Naast de kosten die u als bruidspaar aan de gemeente/Kerkelijke gemeente moet betalen, moet u rekening houden met de kosten voor extra`s die u wenst. Bijvoorbeeld: bijzondere huwelijkssetting, kaarsverlichting, bloemversiering, klokgelui.

Klik hier voor het reserveringsformulier